رفتن به محتوای اصلی
۵ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۳

5000 جای پارک جدید برای هیئت‌های مذهبی در منطقه یک ایجاد شد

مطلب بدون عنوان 1783
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: در این ایام توانستیم حدود 5 هزار جای پارک جدید و موقت برای هیئت‌های مذهبی ایجاد کنیم.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمد رضاخانی با حضور در ستاد خدمات شهری شهرداری قم در میدان آستانه و در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه سه شیفت کاری برای فعالین خدمات شهری در منطقه یک پیش بینی شده است، اظهار کرد: برای هر شیفت نیز تعداد 30 نفر نیرو درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی محدوده‌ای از منطقه هفت به شهرداری منطقه یک سپرده شده است، مطرح کرد: در این محدوده که حدفاصل سه راه بازار تا میدان آستانه است، تعداد 45 دستگاه مخزن فان، دو دستگاه کامیون، 150 کاتن پلاست، یک دستگاه کامیون و تانکر آب غیر شرب، یک دستگاه تابنکر آب شیرین و آب یخ لازم پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: ستاد منطقه‌ای نیز در تقاطع خیابان آذر و عمار یاسر برپا شده که در این ستاد نیز تعداد 15 گونی خاک اره برای پاکسازی و جمع‌آوری خون‌های حاصل از ذبح دام تأمین شده است.

وی نذورات مردمی را مدنظر قرارداد و افزود: در محدوده خدمت‌رسانی این ستاد بیش از 5 مورد ذبح دام سنگین شتر و گاو داشته‌ایم که پیش‌بینی‌ها و تدابیر لازم به این منظور نیز انجام شده است.

رضاخانی با اشاره به اینکه یک دستگاه بالابر برای تهیه گزارش‌های تصویری و همکاری با صداوسیما نصب شده است، عنوان کرد: در سطح منطقه یک و برای آماده‌سازی محیط در طول ماه محرم آذین بندی 50 هزار متر طول سیاه پوشی، 700 مورد پرچم تک چوب، 350 پرچم دوسر چوب، تبدیل تمام پرچم‌های اهتزار به پرچم‌های مشکی و آماده‌سازی پارکینگ برای هیئآت مذهبی در دستورکار قرار داشت.

وی با بیان اینکه تمام اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی را در اختیار آن‌ها قرار دادیم، خاطرنشان کرد: در این ایام توانستیم حدود 5 هزار جای پارک جدید و موقت برای هیئآت مذهبی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/103


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/lQNK